Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi
Lista pytań:
1. Jakie usługi są dostępne na coloraf.pl ?
2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
3. Jakie formy płatności są dostępne na stronie www.coloraf.pl?
4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszta wysyłki?
6. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
7. Czy mogę zwrócić usługę jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?
8. Czy mogę zamówić inne formaty usługi niż dostępne na stronie coloraf.pl?
9. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?
10. Czy moje dane osobiste są chronione?
11. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
12. Skąd mam wiedzieć na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
13. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
14. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
15. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem – co zrobić?
16. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?
17. W jaki sposób wysłać do państwa rozpiskę do drzewa genealogicznego?
18. Czy jest szansa aby otrzymać rabat?

1. Jakie usługi są dostępne na coloraf.pl ?
Na naszej stronie mogą Państwo zakupić projekty fototapety, obrazy na płótnie, plakaty,obróbkę
fotografii,blejtram,foto książki,zdjęcia na porcelanie,fotografie szkolną oraz ślubną.
2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie składamy poprzez kliknięcie zakładki ZAMÓW oraz podania potrzebnych danych.Można także zadać pytanie i zostawić numer telefonu to oddzwonimy do Państwa
w celu wyjaśnienia i potwierdzenia danego zlecenia.
3. Jakie formy płatności są dostępne na stronie www.coloraf.pl?
Forma płatności to przedpłata na konto MBANK lub ING,dostępne w zakładce kontakt.
4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszta wysyłki?
Czas realizacji ustalamy indywidualnie z każdym klientem.Koszty dostawy znajdziesz tutaj.
6. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, skontaktuj się z biurem naszej firmy,dane w kontakcie.

7. Czy mogę zwrócić usługę jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?
Oczywiście, istnieje taka możliwość.
8. Czy mogę zamówić inne formaty usługi niż dostępne na stronie COLORAF?
Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie z naszą pracownią. Proszę pamiętać, że w tym wypadku czas oczekiwania może się wydłużyć.
9. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?
Oczywiście każde zdjęcie przed wydrukiem jest odpowiednio przygotowywane i wysyłane na e-mail  do akceptacji przez klienta.
10. Czy moje dane osobiste są chronione?
Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione zgodnie w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
11. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na naszej stronie odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie.Zostaw w e-mailu taką informacje i podaj numer telefonu to oddzwonimy w celu wyjaśnienia.
12. Skąd mam wiedzieć na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą e-mail oraz telefonicznie.
13. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
Kolory zdjęcia na stronie coloraf.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów jaki osiągniesz drukując zamówioną usługę.
Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.
14. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
Zawsze możesz skorzystać z porady firmy COLORAF, którzy posiadają ogromne doświadczenie.
15. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem – co zrobić?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami! Postaramy się tak szybko jak to tylko możliwe uzupełnić lub wymienić towar na towar zgodny z twoim zamówieniem.
16. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?
Jeśli przy przygotowaniu usługi do wydruku okaże się, że zdjęcie się zniekształca ponieważ zostały zachwiane jego proporcje po wpływem rozmiaru wydruku , który określiłeś, nasz grafik skontaktuje się z Tobą i skonsultuje czy należy nieznacznie zmienić wielkość wydruku czy wykadrować zdjęcie, tak aby proporcje zostały zachowane.Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji
drogą mailową, nigdy nie decydujemy o tym sami.
17.W jaki sposób wysłać do państwa rozpiskę do drzewa genealogicznego?
Rozpiskę można wykonać w wordzie, bądź napisać ręcznie i zeskanować,bądź w e-mailu
rozpisać.Wszystkie projekty drzew przed wydrukiem są weryfikowane przez klienta,ma to na celu wyeliminowania błędów.
18. Czy jest szansa aby otrzymać rabat?
Oczywiście, wystarczy polecić naszą firmę innej osobie a otrzymasz 10 % rabatu